Dag 4 - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Marloes Goud - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Marloes Goud - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

29 Juli 2015 | Nederland, Volendam

Dag 4 alweer en wat gaat het toch snel. Vandaag de laatste echte slechte dag qua weer, zeggen ze. Vanochtend vroeg waren er al veel kinderen op de steigers, want JA het was eindelijk eventjes droog. Kwart voor 10 HELP, de spullen wat heb ik nodig ...... Alles ingepakt hup met de speaker naar buiten en we beginnen eens met dansen. Goedemorgen jongens en meisje allemaal lekker geslapen en nu dansen GET UP! De eerste vraag die er gesteld werd was: 'Marloes, wat gaan we maken vandaag?' We gaan vandaag een clown maken van muizentrappetjes. Nou, toen ik zei kreeg ik allemaal scheve gezichten. Hoe kan dat nou .... Zo gezegd Zo gedaan en daar gingen ze vliegensvlug muizentrappetjes maken. De 1 maakte ze groot en de andere kleine, de 1 een rode neus de ander een mooie hoed. Helemaal hun eigen clown en wat doen we daarmee ophangen in de tent. 12 uur de tijd is over en iedereen gaat lekker eten. Niet vergeten he om 15.00 gaan we Pong Pingen of was het Ping Pongen .... Wat een opkomst zeg en wat gezellig dezelfde kinderen als vanochtend. Kom naar de Ping Pong tafel. Team 1 en Team 2 strijden tegen elkaar en ondanks de wind gaat het supergoed. Er worden lange tafels gespeeld en korte tafels met smashen erbij. Af en toe vliegen de ballen om je oren en is het staan voor eigen gevaar, maar wat een lol. 17.00 alweer wat vliegt de tijd en we gaan allemaal lekker warm eten. En vlug vlug, want om 19.00 gaan we weer dansen met zijn allen. 19.00 tijd voor de minidisco, maar na 1 dansje hebben we zin om verstoppertje te spelen en dat doen we dan. Ik ben hem wel roept een meisje rennen maar. En ze begint met tellen 1, 5, 18, 62, 100 IK KOM! Binnen 5 minuten heeft ze iedereen gevonden. En wat waren het er veel. Op naar het dansen en we waren zeker met 10 kindertjes. Ik vlieg, vlieg LALALALA Het is vandaag een mooie dag LALALALA! Wat een lol en plezier. Na lekker gedanst te hebben is het tijd voor het laatste spel en wel het Ren je rot quiz. 2 teams maken van allebei 8 kinderen WOW dat zijn er veel zeg. Aan de ene kant staat een blaadje met JA en aan de andere kant een blaadje met NEE, ja dat is logisch. Van opdrachten tot vragen, maar vooral tot veel snoepjes eten en als afsluiter nog 1 keer verstoppertje en de grootste verstopper ben IK, tot morgen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Hoi, Wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn profiel. Ik ben afgereisd naar Volendam voor 3 weken animatie. Ik maak met de kinderen van alles mee. Veel lees & kijkplezier! liefs xxx

Actief sinds 28 Juli 2015
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 1624

Voorgaande reizen:

24 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Werken in Volendam!

Landen bezocht: